Τα προϊόντα που διακινούμε στο boxed.gr, πληρούν υψηλές προδιαγραφές ποιοτικού ελέγχου. Παρόλα αυτά αν μείνετε δυσαρεστημένοι από κάποιο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο 215 215 2221 και να ενημερωθείτε για τις δυνατότητες επιστροφής του.
Έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής των προϊόντων εντός 5 ημερών, μόνο στη περίπτωση που αυτά βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και με άθικτη συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Τρόφιμα, ποτά προϊόντα άμεσης κατανάλωσης, βιβλία, είδη γραφικής ύλης και οτιδήποτε έχει ανοιχτεί ή αλλοιωθεί δεν μπορούν να επιστραφούν παρά μόνο τη στιγμή της παράδοσης τους.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει:
ΕΠΙΛΟΓΗ 1: Το προϊόν μπορεί να αποσταλεί μέσω courier. Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από τον καταναλωτή. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσετε εκ νέου παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε. Στον τρόπο πληρωμής επιλέγετε Αντικαταβολή και στο πλαίσιο σχόλια για την παραγγελία γράφετε ΑΛΛΑΓΗ. Αγνοείτε οποιοδήποτε ποσό εμφανίζεται και επιλέγετε Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το νέο, το συντομότερο δυνατό.
ΕΠΙΛΟΓΗ 2: Επιστρέφετε το προϊόν στο κατάστημά μας και επιλέγετε ένα άλλο προϊόν που θα πρέπει να έχει αξία ίση ή μεγαλύτερη από το επιστρεφόμενο προϊόν (ώρες λειτουργίας καταστήματος boxed.gr). Απαραίτητο συνοδευτικό επίσης είναι η απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης ή η κάρτα αλλαγής.
*Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
**Σε περίπτωση αγοράς ηλεκτρικής συσκευής ή/και παιχνιδιού θα σας αποστέλλεται και κάρτα αλλαγής για κάθε ένα από τα προϊόντα.
Έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής των προϊόντων εντός 5 ημερών, μόνο στη περίπτωση που αυτά βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και με άθικτη συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Τρόφιμα, ποτά προϊόντα άμεσης κατανάλωσης, βιβλία, είδη γραφικής ύλης και οτιδήποτε έχει ανοιχτεί ή αλλοιωθεί δεν μπορούν να επιστραφούν παρά μόνο τη στιγμή της παράδοσης τους.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει:
ΕΠΙΛΟΓΗ 1: Το προϊόν μπορεί να αποσταλεί μέσω courier. Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από τον καταναλωτή. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσετε εκ νέου παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε. Στον τρόπο πληρωμής επιλέγετε Αντικαταβολή και στο πλαίσιο σχόλια για την παραγγελία γράφετε ΑΛΛΑΓΗ. Αγνοείτε οποιοδήποτε ποσό εμφανίζεται και επιλέγετε Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το νέο, το συντομότερο δυνατό.
ΕΠΙΛΟΓΗ 2: Επιστρέφετε το προϊόν στο κατάστημά μας και επιλέγετε ένα άλλο προϊόν που θα πρέπει να έχει αξία ίση ή μεγαλύτερη από το επιστρεφόμενο προϊόν (ώρες λειτουργίας καταστήματος boxed.gr). Απαραίτητο συνοδευτικό επίσης είναι η απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης ή η κάρτα αλλαγής.
*Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
**Σε περίπτωση αγοράς ηλεκτρικής συσκευής ή/και παιχνιδιού θα σας αποστέλλεται και κάρτα αλλαγής για κάθε ένα από τα προϊόντα.